terkini....

MCA mahu Akta Media Cetak disemak semula
February 19, 2011

Dr Chua berkata landskap media telah banyak berubah. —
KUALA LUMPUR, 19 Feb — MCA menyarankan penubuhan sebuah panel bagi menyemak semula Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984 supaya Menteri Dalam Negeri tidak diberi kuasa mutlak atau budi bicara dalam melulus atau membatalkan permit penerbitan.

Tuesday, December 23, 2008

ole-ole dari tanah suci

ramai sedara mara / kengkawan kita telah pulang ke tanah air setelah menunaikan ibadat haji di tanah suci...
itu le bungkusan yg pusat terima dari sedara yg telah menjadi tetamu Allah. Isi dalam? .. same je cam lelain... jubah, sejadah, makanan kering, air zam-zam (air ni beli kat mydin katenye... stok air zam-zam dia masih belum sampai), kopiah, baju semayang, tudung dll.. tima kasih bebyk...

bila le giliran pusat .. tabung haji jangkakan giliran pusat around 12 tahun lagi...

kome pulak?

7 comments:

  1. belum check lagikkk... yg nyata... belum masuk dlm waiting list lagikk... hohoho... member akak next month baru balik katanya...

    ReplyDelete
  2. Chief Clerk kat opis pun pegi mekah..x sabo nk tgu dia balik..bkn sbb apa....byk kena buat keje dia...hehehehe

    ReplyDelete
  3. dpt elaun tak??? ngeh ngeh ngeh... simpan... ti bole pegi Mekah nun... hohoho

    ReplyDelete
  4. x dpt lew...sbb aku x layak tanggung keje dia...hehehe...sbb dia CC..aku AR dia...heheh....tp klu aku yg g haji....dia tanggung keje aku..layak le dia dpt...hehe...x adil kan?

    nk tgu bos aku g haji lak..dia dh p.....lambat lagik le aku leh dpt elaun sbb tanggung keje bos..heheh

    ReplyDelete
  5. owhhh... takpa la.. janji dpt pahala... semua tu dikira tuh... ngeh ngeh ngeh...

    ReplyDelete
  6. belum ada rezeki lg..insyallah ada rezeki sampai jugak kesana..teringin jugak nk kesana menunaikan ibadah haji...insyallah..

    ReplyDelete