terkini....

MCA mahu Akta Media Cetak disemak semula
February 19, 2011

Dr Chua berkata landskap media telah banyak berubah. —
KUALA LUMPUR, 19 Feb — MCA menyarankan penubuhan sebuah panel bagi menyemak semula Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984 supaya Menteri Dalam Negeri tidak diberi kuasa mutlak atau budi bicara dalam melulus atau membatalkan permit penerbitan.

Monday, March 30, 2009

boikot?

mcm mana nak boikot kalau dpt kupon camnih....















... ade lg 20 keping. sepupu pusat kasik 5 keping jer... jadilah drpd takder...

Saturday, March 28, 2009

queens of langkasuka

video

kenapa kita takleh buat filem mcm ni ye.... bravo... kos usd20 juta.

Friday, March 27, 2009

im bek...

wahh lama pusat tak online.... bersawang blog pusat. pusat agak bz kebelakangan ni.

urusan jabatan hal ehwal agama trengganuni sebab utama pusat bz. nak buat mcm mana ye. dah sampai cukup segala. maka bertambahlah cawangannye. ekekeke

urusan audit
pusat baru terminate satu sykt audit sebab byk songeh. jadi nak melantik sykt baru memakan masa skit ler. udah le akaun sykt pusat tak pernah betul. kali ni kalau tak ngejas memang kena income tax. tahun lepas tak kena cukai sebab keuntungan sykt rm8k. wakakaka...

urusan income taxsori le tuan income tax. malas nak bayo kat korang. bek baya kat pusat zakat. borang akan pusat kembalikan setelah proses mengejas keuntungan selesai... ekekeke