terkini....

MCA mahu Akta Media Cetak disemak semula
February 19, 2011

Dr Chua berkata landskap media telah banyak berubah. —
KUALA LUMPUR, 19 Feb — MCA menyarankan penubuhan sebuah panel bagi menyemak semula Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984 supaya Menteri Dalam Negeri tidak diberi kuasa mutlak atau budi bicara dalam melulus atau membatalkan permit penerbitan.

Monday, December 22, 2008

KAU YANG KUSAYANG

peptang ni terjiwang le pulak... ni gara-gara lagu dwen ... sambil makang kepok leko ni.. layannn

Kau yang ku sayang...
Dari dulu kini dan selama-lamanya (mcm motto salah sebuah parti politik.. ekekek)
Sebelum kenal dirimu
Sebelum jumpa dirimu Kau sering datang dalam mimpiku...

Kata hatiku
Selalu membisik kau adalah milikku
Biar lama ku tunggu
Saat kedewasaan mu (awek ni bawah umo kot...)
Daku tak pernah jemu menantimu.

Di saat ku sendiri
Ku terbayangkan wajahmu
Terkadang ku berillusi
Tentang dikau dan aku

Kuharapkan semua ini
Esokkan jadi kenyataan
Dan aku berjanji
KANKU BAHAGIAKAN DIRIMU SELAMANYA..

Kuharapkan semua ini
Akan segera terjadi
Dan semoga nanti
Bukan hanya sekadar impian belaka

9 comments:

  1. jiwang bkarat tat la pulakkk... ceyyyy...

    ReplyDelete
  2. sohih le ko ni se abad gan aku..ngeh2..
    jgn panggil aku akak...aku rasa ko tuo dr aku..hahahha

    ReplyDelete
  3. kak liya - ala.. sekali sekala je... terjiwang sekejap... hari ni dah tak jiwang...

    kak intan - baik aunty... ekekeke

    wanie - tiba tiba je pusat teringat kat wanie... sebab tu terjiwang.. hahahaahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. hohoho... awas kamu Wanie... olat bolu udoh naik ke daunggggg... muahahaha...

    ReplyDelete
  5. tu la liya...tiba2 aku mengeletes kegatalan....ada ulat bulus ropanya..ngeh2

    ReplyDelete
  6. uiks.. mengkome nih.... sembang adik beradik je ler.. apedaaaa

    ReplyDelete
  7. yo la tuh... huhuhu... ade keme kesah kah Pusattt... idok pon ler... lantak kome ler... ekekeke...

    ReplyDelete
  8. btl tu pusat..
    kite sembang adik beradik kn??
    awk atuk..sy cucu nyer..
    hahhahahaha

    ReplyDelete