terkini....

MCA mahu Akta Media Cetak disemak semula
February 19, 2011

Dr Chua berkata landskap media telah banyak berubah. —
KUALA LUMPUR, 19 Feb — MCA menyarankan penubuhan sebuah panel bagi menyemak semula Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984 supaya Menteri Dalam Negeri tidak diberi kuasa mutlak atau budi bicara dalam melulus atau membatalkan permit penerbitan.

Saturday, February 19, 2011

akhirnya...

alhamdulillah... setelah berhempas pulas menyetelkan masalah sykt... akhirnya proses penyusunan semula stuktur organisasi sykt telah selesai... nampak gayanya di zaman 1malaysia ni terpaksa juga pusat menjual sejumlah besar share kepada puan ja dan suaminya untuk mengelak daripada terduduk di bebani hutang.... menurut consultant pengesahan MOF dijangka akan dpt esok... yg mendatangkan masalah ialah pusat ada buka cawangan di petaling jaya tp nak tutup le pulak... tutup bukan senang.... susah beb....

pn ja sedang hilang akal pulak tu sekarang ni.... sejak 2 minggu lepas sibuk giler reset sykt ikut kehendak hati dia..... terlalu ekstrim... 17 org staf bakal menjadi penganggur sebab kontrak akan tamat 25 febuari ni.... pusat cuba juga membacking tp share pn ja dan suaminya lebih besar dari pusat..

yg tak best pula... 2 buah kenderaan company bakal masuk mudah.com....

apela nasib....

No comments:

Post a Comment