terkini....

MCA mahu Akta Media Cetak disemak semula
February 19, 2011

Dr Chua berkata landskap media telah banyak berubah. —
KUALA LUMPUR, 19 Feb — MCA menyarankan penubuhan sebuah panel bagi menyemak semula Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984 supaya Menteri Dalam Negeri tidak diberi kuasa mutlak atau budi bicara dalam melulus atau membatalkan permit penerbitan.

Friday, February 6, 2009

ikan pekasam...

wahh.. bau menusuk hidung... mrs pusat sedang menggoreng ikan pekasam... pusat perlukan oksigen... hush hush hush.... minta nyawa minta nyawa...

mcm tak berfungsi je eksos fan.... bau busuk tapi sedapppp gilerrrr.... ikan pekasam import dari ipoh.. ops.... elergik le pulak nama ipoh nih.... lantak le... sedapnyerrr...........

2 comments:

  1. wahh...aku pun suka pekasam....aku mkn hak mak aku buat aje...ni nk balik kg compom mak aku ada buat....perh...sodapppp!!!

    ReplyDelete
  2. fuh.. sodap tuh... ko balik ni lalu Batu Gajah, kan... apa kata... transit ke mari... bole le aku rasa pkasam mak ko nokkk... huhuhu... tliur la pulakkk...

    ReplyDelete